script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 24 juli 2013

Ren och skär skräck!

Jag tänkte att jag och dom två största skulle ge oss ut och plocka lite blåbär. Sagt och gjort så travade vi iväg






Allt var frid och fröjd ända tills vi kom in i skogen. Prassel och buskar som rörde sig. Överallt!
Jag får verkligen panik. Jag ser ormar överallt och det bara låser sig.
Daniel som skulle ut på promenad med Ija fick snällt komma och plocka om det skulle bli någon paj...
Jag behöver verkligen göra något åt min ormskräck. Det blir bara värre och värre och det är inget roligt alls.

Milo far fram som en ångvält i skogen, och äter blåbär så mycket han bara orkar. Han dyker ner bland blåbärsriset och är minsann inte rädd för något.
Ser ni honom?







Ija däremot tycker det är sådär i skogen







Melvin tycker mest det är tråkigt att plocka blåbär och beter sig som en riktig pre-teen.

Nu är ialla fall dom där bären plockade. Inte tack vare mig dock!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar