script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 3 november 2013

Dagarna som gått...

Höstlovsveckan har rullat på lika snabbt som alla andra veckor.
Bästa moster har roat den största ungen dom dagar vi har jobbat. Uppskattat av både oss och Melvin.

Det har ju varit Halloween. Så även i detta hus









Några mer skrämmande än andra skulle jag väl säga...

En ny bil har införskaffats. Ni vet en såndär fin sak som man egentligen inte vill sitta i för att man är rädd att smutsa ner den. En såndär bil som jag skulle vilja tvätta och dammsuga varje dag och helst låta stå på parkeringen hela tiden.

Daniel och jag har även stått ut med varandra i hela fem år nu.
Vårt planerade firande höll på att bli inställt pga en liten vurpa, men till slut så kom vi dit.




Tyvärr var inte maten någon höjdare och vinet var som vanligt helt äckligt! Förstår inte varför jag inte bara kan inse att vin (ja allt med alkohol) inte gillas av mina smaklökar längre?!
Men, vi fick en kväll och natt tillsammans utan barn, och det uppskattas.
Småttingarna sov hos moster tillsammans för första gången och dom har skött sig.
Melvin drog på spökfest med pappan igår.

Idag tog jag sovmorgon och Daniel jobbar. Funderar på om jag ska försöka få någon ordning i min garderob innan vilddjuren dundrar in...

-Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar