script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 5 augusti 2012

22:47

Har jag packat? Nääää!
Vi kom hem alldeles försent än vad vi egentligen borde. Men det blir ju lätt så när man trivs i sällskapet.
Väl hemma kom ju min kille på att han var tvungen att "blaska av bilen lite snabbt"! Yeah right!
Ija hade ingen som helst lust att sysselsätta sig själv så med honom som ett plåster satt jag där. Sen skulle det ju handlas också. Och duschas. Sen fick det övertrötta lilla bäbisbarnet för sig om att skrika som aldrig förr. På riktigt!
Men nu, nu ska jag börja packa!
För nu har jag lyckats söva den lilla ungen. Att jag egentligen skulle behöva ta en ny dusch eftersom jag duschade alldeles för varmt förut och nu har haft en galet varm unge i famnen får jag blunda för. Jag hinner helt enkelt inte.
Sova ska man visst göra också... Jaja jag kan väl sova i bilen i morgon?!


Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar