script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 29 augusti 2012

Det blir bara för mycket!

I 20 min har jag skrivit diverse inlägg som jag sedan har raderat. Jag har helt enkelt to much information så det blir liksom något slags error i hjärnan.

Det har även under kvällen pratats bebisar eftersom Stoffe och Paula varit här. Vi fick veta könet på deras bebis och vi konstaterade även att karlar har noll koll vad gäller barnvagnar och sådana livsviktiga saker!

På tal om barnvagnar har jag blivit tillfrågad om att skriva en "utvärdering" av vår vagn som kommer vara med i ett blogginlägg i en blogg om just barnvagnar.
Är det inte coolt? Att det finns bloggar om precis allt? Jo jag tycker't faktiskt!

Sova var det ja!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar