script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 27 maj 2013

Efter tre dygn...

Med krupphosta kom den obligatoriska febern på besök ikväll. Jag anade oråd ganska så snabbt efter att jag hämtat dom från dagmamman. Milo gick in på sitt rum och lekte, men det var liksom lite för tyst...




Trots att Ija passade på att röja rejält därinne vaknade han inte.
Resten av em/kvällen var det mest gnälligt och han ville sitta i knät hela tiden.
Ija som har börjat bli rejält avis om någon annan unge tagit "hans" plats i mitt knä, gjorde såklart allt som stod i hans makt för att få bort Milo.
Milo blev ledsen, Ija blev ledsen, och jag kände mest att en liten kloning skulle sitta fint.

Melvin har jag knappt sett röken av som vanligt. Först hade han tjejbesök (som man egentligen inte ska prata om för det är lite känsligt med tjejer just nu) och efter det stack han till grannen.



Sen ungarna somnat har jag tränat och mest suttit och väntat på att klocka ska gå, och eftersom den nu gjort det tänker jag lägga mig! Hej!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar