script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 5 maj 2013

Ibland är det omöjligt att komma på en rubrik!

Igår hade vi häng på ballen

Varmt som en sommardag!
Måste hitta på ett bra sätt att möblera den där balkongen. Den är lång, typ 6 meter, men inte så bred. Inte helt lätt!

Eftermiddagen och kvällen spenderades på jobbet, och när jag kom var Sune i Grekland på tv och då slog det mig att vi glömt deklarera. Ooops! Tre minuter senare hade vi gjort det, så förhoppningsvis är det ok.
Jag hade sleepover hos Melle under natten. Kände att jag behövde sova och Melle tyckte det var helmysigt.
-"Mamma, jag skulle vilja läsa en godnattsaga för dig, men jag orkar inte det nu." Sen sov han...

Upp i ottan och iväg till jobbet.
Väl hemma igen hann jag inte ens kliva in innanför dörren förrän det tjatades om att vi skulle åka på crosstävling.
Sagt och gjort så åkte vi

Milo var såklart helt lyrisk. Melvin som igår var på folkrace kunde inte riktigt bestämma vilket som var roligast. Ijas huvud for upp och ner o fram och tillbaka när crossarna drog förbi.
Nu har Melvin kommit på vad han vill ha när han fyller år. En cross...
Han är lite försiktig och avvaktande för nya saker, men skulle han få testa ett par ggr skulle han nog tycka det är kul.
Milo däremot skulle inte tveka på att köra iväg! Han är helt orädd och skulle bara tycka det var galet roligt.

Fy fan vilket svammel!
Ledig dag i morgon och en timme ska spenderas på öron med Ija. Dags att hålla en tumme igen...

Och där upptäckte jag att det inte gick att blogga med bilder. Bajs!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar