script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 17 augusti 2013

Nakenbad!

Idag har vi varit hos Cissi och Robert på bröllopslunch. Dom fulingarna gick och gifte sig i hemlighet, så nu i efterhand fick vi fira det.
Milo och kusin Elsa sprang ut och in och lekte för fullt.
Plötsligt ser jag Elsa komma springandes. Naken.
Tätt efter kommer Milo. Naken.
Båda har sina kläder i famnen och dom är genomblöta.
När jag frågar vad dom gjort svarar dom helt överlyckliga att dom minsann har badat i den jäääättestora vattenpölen som finns runt huset...
Det gick ju inte göra annat än att skratta åt eländet!
Efter en välbehövlig dusch och torra kläder tyckte dom att det var en bra idé att göra om samma sak igen, men då satte jag stopp faktiskt.
Vi var extremt nära att få en rejäl dusch allihopa lite senare, då vi precis kommit tillbaka till huset efter att ha kollat på sportbilarnas kortege genom stan, öppnade sig himlen!

Ungarna sover och vi har intagit en sen middag. Jag är strandad i soffan och Daniel röjer i köket. Helt okej fördelning just nu kan jag tycka!


- Malin

1 kommentar: