script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 2 september 2013

Joråsatteee!

Här var det livat!

Just nu tittar jag och den stora på lilla Aktuellt.
Dom små sover och Daniel jobbar.
Spännande va?!

I lördags åkte vi till Göteborg för en heldag på Liseberg. Det blev verkligen en heldag!
Melvin åkte alla karuseller han fick. Vissa av karusellerna har ju en längdgräns på 140 cm. Men jag har lovat att han är 140 cm nästa sommar så han då kan åka allt. Jösses om han inte är det...
Småttingarna var hos mormor så Melvin hade full uppmärksamhet. En hotellnatt kostade vi på oss också.

Idag har vi såklart jobbat, varit i skola/dagmamma precis som vanligt.
Mitt vikariat startade idag. Gött att ha ett schema. Vardagen blir liksom lite enklare när man kan planera lite o förväg!

Om sex dagar ska jag bli faster. Det har jag bestämt!
Så Erika, du får se till att knipa tills dess, och sen när dessa sex dagar gått är det bara till att ploppa! Okej?


- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar