script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 16 september 2013

Guld eller silver?




Jag gillar egentligen inte guld så mycket. Men jag tror det kan bli riktigt snyggt med en stor ring och ett brett armband i guld till klänningen. Eller? Jag skippar halsband, känns som det blir för mycket bling då!
Vad jag ska ha över vet jag fortfarande inte...
Skor och väska blir i svart, så det som ska va över blir ju också i svart.

För övrigt är jag sjuk!
Fick feber i natt hux flux, så dagen har jag sovit bort.
Hoppas verkligen det försvinner snabbt!

Är riktigt avis på Melvin som just nu befinner sig i Turkiet. Bad och bus hela dagarna skulle jag tro.
Ungen lär se ut som en pepparkaka när han kommer hem!


- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar