script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 29 september 2013

Tjustgalan 2013

Slog upp ögonen och fick lite panik när den stod på 12.55!
Har aldrig någonsin sovit så länge. Meeen det var väl behövligt antar jag.
Mår prima trots att jag drack en liten blandad kompott igår.
Kvällen var jättebra.
God mat och dryck, och trots helt okända människor runt mig vid bordet kändes det inte ett dugg konstigt.

Det var en salig blandning av folk där. Många vackra (och fula) klänningar, frisyrer och utstyrslar.
Jag kände mig faktiskt riktigt bekväm i höga klackar och klänning






Är ju mer en byx-tjej annars...

Efter mat och prisutdelningar var det röj på dansgolvet.
Det var länge sedan jag skrattade så mycket!

Klockan 2 var vi hemma och somnade ovaggade skulle man väl kunna säga.

Daniel drog iväg och fiskade i morse, och jag sov ju vidare som sagt!

Tvättmaskinen rullar och städet ska påbörjas.
Ungarna ska hämtas hem och en väska till mig ska packas.

So long!
- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar