script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 4 september 2013

Pengar eller diamanter?

Vardag. Rutiner. Skönt!
Dessutom är det ju sommar ute igen. Lovely!

Idag har Ija kommit på en ny spännande sak




Stå upp och gunga i hokus pokus-stolen utan att hålla sig i.
Han är inte rädd för så mycket den där ungen! Fast dammsugaren är iof livsfarlig. Så pass att det absolut inte går att kliva ner från soffan om dammsugaren finns nedanför. Nej, då måste man stå och gnälla tills någon kommer och antigen flyttar på den, eller lyfter bort ungen i säkerhet! Skev.

Jag har planerat att sova helt utan avbrott i sju timmar i natt, så därför måste jag somna nu för att få ihop dom där timmarna.

Fast innan jag somnar ska jag fortsätta grubbla på vad det kan vara för paket från utlandet (det står verkligen så på avin) som posten försökt leverera idag, men som fr.o.m. i morgon istället kan hämtas ut på Coop. Jag har inte beställt något, och mig veterligen så har jag ingen rik släkting där borteveee som bestämt sig för att skicka en bunt med pengar (bra fantasi) eller kanske några diamanter?!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar