script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 5 september 2013

Torsdag 5 september 2013

En dag som i stort sett sett ut som den gjorde 4 september 2013.
Skillnaden är väl att jag kärat ner mig i ett par stövlar som är hållkäften-snygga



Tyvärr är dom hållkäften-dyra också...

På tal om skor så innehöll det mystiska paketet från utlandet just det. Skor.
Jag beställde för ganska så länge sen ett par nya Nike free som jag tänkte ha på jobbet. När en månad hade gått och inga skor kommit började jag misstänka att jag gått på ett litet lurendrejeri. Jag mailade då företaget och frågade var fan mina skor tagit vägen!
Ytterligare en vecka gick och självklart fick jag inget svar.
Jag glömde till slut bort att jag ens beställt skorna, men då plingade det på dörren och skorna kom hem!
Jag vet inte om företaget glömt att dom redan skickat mig ett par skor, eller om dom bara är ganska så rara och skickade ett par till för sveda o värk efter plågsamt väntande. Hur eller hur så fick jag ett par exakt likadana.



Kanske ska jag sälja dom nya och köpa dom där hållkäften-snygga/dyra. Eller så behåller jag dom och övertalar mig själv om att jag verkligen verkligen v e r k l i g e n behöver och förtjänar ett par dyyyyra snygga skor...

Från skor till ungar.
I morse kom det en liten flicka till världen. Lillasysters bästa vän och en av Milos favoriter fick en dotter.
Jag kanske ska ge mig på ett litet tjuvkik i morgon.
När Melvin fick höra det var han snabb att påpeka att han minsann önskar sig en lillasyster... Jag blev svett!

Nu ska jag självdö en stund.

- Malin

1 kommentar:

  1. Klart du ska ha både stövlarna och skorna!
    Så var det avgjort!
    Jag älskade båda paren... =)

    SvaraRadera