script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 7 september 2013

Bara att tag tag i skiten!

Lördag och ledig helg. I alla fall för mig och barnen.
Oftast brukar jag torsdagsstäda för att slippa hålla på med sådana tråkigheter på helgen, men i torsdags orkade jag verkligen inte. Så nu har jag skiten kvar. Kul! Bara att sätta igång.

Igår var det dejt på Guldkant med tjejerna.


Flera timmars babblande om allt och ingenting. Lovely!

Den 28:e är det ju Tjustgalan och paniken kommer närmre. Jag har fortfarande inte hittat någon jävla klänning! Jag trodde jag hade gjort det, men min kropp är ju helt fel så det gick inte skulle man kunna säga.
Snygga långklänningar som inte kostar en förmögenhet växer inte på träd har jag märkt, och jag vägrar betala massa för en klänning jag förmodligen bara kommer använda en gång.
Har hittat en svart jag kan tänka mig, men hur kul är det med en svart tänker jag? Jag älskar ju svart, men kanske inte på en sånhär tillställning. Eller?

Nu har jag lyckats fördriva lite tid för att slippa städa. Även fått Melvin, efter extremt mycket protester, att städa sitt rum! Fantastiskt!

- Malin

1 kommentar:

  1. Kolla busfrö, dom har säkert massa finklänningar på damavdelningen.
    Till ett bra pris :)

    SvaraRadera