script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 3 september 2013

Jag borde egentligen...

Börja sortera dom 6 t u s e n (helt sjukt!) bilderna som finns på datorn. Men det känns verkligen som ett evighetsprojekt!
Kanske borde börja med dom 1099 jag har i mobilen...

Ija är inne i en rolig liten "fas" just nu. Han försöker prata.
Säger man till honom när han gör något han inte ska, får man sig ett utlägg tillbaka samtidigt som han hytter med pekfingret. Det går inte förstå ett dugg av vad han säger, men hans egna ord och ansiktsuttryck förklarar ändå ganska så bra vad han menar!
Förut hittade jag honom såhär



Här fick jag dock inget utlägg tillbaka. Mer ett litet tveksamt leende eftersom han inte riktigt hade koll på hur han skulle ta sig ner.

På tal om något helt annat kanske jag gått och blivit synsk!
Hade en liten dröm i natt nämligen. Ska bli spännande att se om den blir sann. Vissa delar skulle man kunna säga stämmer redan nu.

I morgon är det jobb, skola o dagmamma igen. Halleluja! Verkligen!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar