script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 25 september 2013

Rysskyla och Charlie

I tidningarna snackas det om att rysskylan ska äntra Sverige.
Jag känner att det är lite väl tidigt, så jag la mig i solariet 20 min och muttrade lite för mig själv att jag minsann inte tänker gå med på någon kyla från annat land än.
Rysskylan var väl inte riktigt den enda anledningen till grillbesöket om jag ska vara ärlig.
Inför galan på lördag kan det va lite trevlig att gå från likvit till panodilvit. Den nyansen klär mig aningens bättre har jag fått höra.

I morgon är det Tjejkväll på stan så då ska dom sista inköpen göras. Herregud jag är ju verkligen ute i god tid. Det skulle kunna vara så illa att panikspring lördag förmiddag inte vore otänkbart annars.

Melvin hann gå 1 dag i skolan innan han blev sjuk. Dom där öronen som värker ett par ggr/år satte igång igen.
Meeen idag har det varit bättre så jag hoppas det inte blir mer av det!

Vill ni se något fint?
Tadaaaa!



Här har ni världens finaste Charlie. Allas Charlie som Milo säger.
Faster låter gammalt, och det är jag ju också, så det passar perfekt!
Lilla Charlie vad vi längtar efter att få träffa dig!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar