script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 1 oktober 2013

Skrattkramp!

I eftermiddags kom jag hem efter att ha varit iväg på utvecklingsdagar med jobbet.
Hotellrummet var tjusigt, och speciellt mycket tyckte jag om dörren till toaletten.
Här sitter jag och kissar, med stängd dörr, och som ni ser tittar Vickan på



Det här med att få uträtta sina behov ifred är ju inget som jag är van vid hemifrån precis, så det kändes som hemma skulle man kunna säga.

Utsikten från vår terass kan man inte klaga på.
Inte på utsikten från balkongen våningen över heller, som korten är tagna från







Det har varit intressanta och lärorika dagar med härliga människor som gör att man får skrattkramp i magen!

Jag har verkligen världens bästa arbetsplats med dom allra bästa kollegorna!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar