script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 17 oktober 2013

Ingen ordning alls!

En unge sjunger i duschen.
En unge sjunger i sin säng.
En unge sjunger i vår säng.

Själv sitter jag och väntar på att han i duschen ska bli klar så han kan äta kvällsmat och hoppa i säng.
Han som ligger i vår säng verkar inte ha planer på att somna än.
Han som ligger i sin verkar glesa ut på trudelutterna nu...

Ledig dag och självklart passade Ija på att ha feber.
Även i morgon är vi lediga så jag hoppas på en feberfri sådan.

I morse fick jag en plötslig längtan efter att hänga upp julstjärnor.
Det här är lagom med jul för min del












Några stjärnor och lite extra ljus här och var.
Tomtar och annat tjafs funkar inte. Om det inte är ngn tomte gjord av barnen förstås!

Plötsligt har jag två ungar uppe nu när egentligen ingen ska det. Dags att styra upp!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar