script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 23 oktober 2013

Mjoooråå!

Sov halva dagen efter en jobbnatt.
Bra sovväder!
Hämtade ungarna hos dagmamman och traskade ner till BVC. Båda fick ok-stämpel, men Ijas vikt fortsätter att peka neråt. Han är en lång smalfis helt enkelt. Som sin pappa!
Efter BVC sprang jag in på Lindex en sväng och fyndade på rean. Brukar inte kunna hitta så mkt reafynd, men plötsligt händer det va?
Hann även upp till min favoritaffär Boligheter och hämtade min ljusslinga jag lagt undan




Sitter som en smäck i det mörka hörnet som inte längre är mörkt!

Jag sitter och är sugen på en liten (eller stor) fest. Massa roligt folk, dricka och musik... Vore väl något?

Imorgon är vi lediga och vad vi ska hitta på då återstår att se!

- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar