script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 8 oktober 2014

Det där med halsfluss!

Inne på tredje dagen och kanske, kanske börjar jag se en ljusning.
Jag har bestämt att jag ska vara helt frisk i morgon! Inget halsont och jag ska orka leka med barnen så mycket dom vill. Japp!

Glass är ju väldigt bra vid halsont, och glass blev det såklart mycket av på Rhodos. Riktigt smidigt att kunna hämta glass, dryck och snacks precis så ofta man ville.
Det gällde dock att äta den där glassen snabbt.












Melvin sprang mer än gärna och beställde drinkar och glass till sig själv och syskonen. Bra för han som fick träna sin engelska, och spännande för Milo som fick följa med storebror helt själv. Kan väl erkänna att det var ganska skönt för oss också att slippa gå varje gång, för det blev ett par vändor kan man ju säga!












Bror, svägerska och Charlie var med på resan.
Julian älskar småbarn och speciellt Charlie. Såhär såg det ut mest hela tiden











Hade det inte varit för dom där vidriga flygresorna hade jag velat åka snart igen. Utan tvekan!

-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar