script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 22 oktober 2014

En ny stjärna 🌟

Det har regnat i en hel evighet nu känns det som.
Ja, det är höst, men det kan väl va sol för det?
För ett par helger sedan var vi på sjön! Underbart väder, trots höst










När pappan kommer hem bär det av till goda vänner för att smida planer inför kommande maskeradfest!
Kan ju inte påstå att fantasin flödar, men det blir nog bra ska ni se!

Har påbörjat ett litet projekt såhär på hösten också.
Mitt mål är att avsluta innan jul, meeen, jag är nog lite väl optimistisk då så jag får nog tänka om. Fast det skulle ju va bra skönt alltså...

Det har fötts en ny liten stjärna i min omgivning. En vacker liten pojk, och som vanligt blir jag sugen på en liten till.
Men det är nog bra att tänka om även där!

-Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar