script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 5 maj 2015

Det är ju så träligt...

Kan inte lägga in så många bilder jag vill via appen, och jag har nästan alla bilder från huset i mobilen så det är liksom lite enklare att blogga härifrån.
Jaja det bli vad det blir när det inte blir annat!

Hur sovrummen kommer se ut är jag redan klar med. Tapeter är beställda och väntar bara på att hämtas ut.
Det jag inte är klar med är trappan och hallen uppe...
Just nu är det panel på väggen i en lila/blå/grå nyans. Not so nice!
Min tanke är att ändå behålla panelen men måla den vit. Trappstegen ska betsas mörka och jag funderar på att behålla en trävägg



och sendan ha denna snygga Harlequin tapet på dom andra väggarna




Gillar den mörka färgen som möter det vita och mint!

-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar