script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 15 juni 2015

En helg

Fredagsmorgonen var hektisk.
Tårta bakades till Melvins klass, och för första gången i mitt liv lyckades jag med ett bakverk!
'Svingott' och 'det godaste jag ätit' var några av betygen.
Själv han jag aldrig smaka...




Helgen i Göteborg blev väl som planerat.
Eller nej förresten, inte riktigt enligt planen.
Foo Fighters konserten går ju verkligen till historien med Daves brutna ben, och trots det, genomförda konsert. Med bravur dessutom! Galet!


Lördagen skulle spenderas på Lisseberg.
Tre karuseller senare stod jag böjd över en toalett och hade åksjuka i klass med hemresan från Grekland!
Tur att hotellet låg med fem minuters avstånd från Lisseberg...
Man skulle kunna säga att det var färdigåkt där och då, och jag kommer förmodligen aldrig mer sätta mig i något som kallas karusell.
Söndagen spenderades i diverse butiker i jakt på en klänning till bröllopet vi ska på i augusti.
Otippat nog så hittade jag en klänning på Lindex. Skönt att ha det avklarat, och i väldigt god tid för en gångs skull.

Väl hemma igen var det bara att packa upp väskan och bege sig vidare till jobbet.
Natten avklarades och nu har jag tre veckors semester. En semester som kommer innebära jobb i hus och en massa packande.

Vad som hänt i huset under vår helg i Götet kommer senare, men man kan säga att den där trollstaven funkade!


-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar