script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 8 april 2013

Amen tja!

Det här med att hinna skriva ner ett par rader här är lite svårt emellanåt. Har sagt det förut och jag säger det igen: Instagram-malinjoh. Där är jag mer aktiv!
Vad har hänt sen sist då?
Praktiken är nu avslutad med blandade känslor. Skönt att det är klart men tråkigt att inte veta när jag kommer dit nästa gång.
Har bara två pass inbokade den här månaden vad jag vet om än så länge. Det här med att hoppa in på timmar är ju förjävligt tradigt alltså...

Barnen har peppar peppar hållit sig friska en hel vecka. Kan ni förstå?! Inte jag heller!

I lördags drog vi till busfabriken och lekte loss. Grabbarna valde samma uppladdning på vägen dit.




Milo, som först var lite lugn och observerande, blev snart varm i kläderna och skulle testa allt. Då menar jag verkligen ALLT!
Han var ju lite för kort för att komma upp på vissa saker, men med en liten putt i rumpan gick det galant. Alla olika rutschkanor skulle såklart testas, och gärna själv...
Melvin är så hemmatam så han sticker iväg själv och kommer och tittar till oss då och då.
Ija tyckte bollhavet var spännande och var helt fascinerad över alla ungar som sprang runt som yra höns!




Idag har vi tid på öron med Ija. Igen. Men eftersom Milo är hemma blir det att avboka den.
När undersökningen görs måste det vara tyst runtomkring, och nja, det är ju inte riktigt Milos grej.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar