script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 26 april 2013

En regnig dag!

Fast det gör inte så mycket. Vi går här i pyjamas, dricker kaffe och kollar på Bolibompa.
Jag har fyra lediga dagar framför mig (om jag inte blir inringd) och det ska bli sååå skönt!
9 jobbdagar på raken och en sjuk Ija som sovit sämre än vanligt börjar ta ut sin rätt. Men nu är han pigg så jag har bestämt att han ska sova helt galet bra!

Fick pengar och presentkort på Boligheter som jag vill sätta sprätt på. Förhoppningsvis slutar det regna snart, för då sätter jag ungarna i vagnen och ger mig ner på stan!

I morgon hoppas jag på samkväm med dom allra allra bästa. När det hände senast vet jag inte, och jag längtar som bara den!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar