script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 9 april 2013

Jag stör mig...

Varför blir bilderna suddiga som jag lägger upp från instagram här? Den här tex,




Suddig va?
Den här är inte från instagram



Är den suddig? Nae!

Annars då? Milo hade feber igår kväll. Ingen idag, så förmodligen har han det i morgon igen. Varannandagsjukan är lite vår grej kan jag känna.

Vid middagen förut var det någon som hamrade eller bankade på något någonstans ute. Fönstren i köket var öppna så det hördes så väl in.
Mitt i en tugga ställer sig Milo upp på stolen och skriker
-"Sluta dunka! Jag äter nu. Du dunka sen jag ätit färdigt!"
Just nu håller en traktor på och sopar upp allt grus (vårtecken big time) på gångbanan utanför. Det smäller och lever lite och Milo försöker sova.
Vet inte hur många gånger han har ropat
-"Tyst sa jag! Jag sover nu!"
Han är inne i en så sjukt rolig period nu. Han bara spottar ur sig nya ord och kan förklara saker och ting Ordentligt. Han har ju inte varit så värst talför innan, men nu har rugan släppt som flickan sa!

På tal om något helt annat är jag ute efter en vårjacka. Hur svårt ska det va?! Finns det ens några snygga jackor? Vart?

Fast nu var det ju inte meningen att jag skulle hamna här. Böcker och papper ligger så fint bredvid mig och bara väntar på att jag ska öppna och läsa.
Trögt är bara förnamnet!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar