script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 3 januari 2014

Det är ju för underbart!

Idag hann dom knappt öppna ögonen förrän det var igång.
Att en treåring och en (alldeles snart) tvååring kan reta varandra så mycket är helt galet!
Det är sådär extra kul när dom kör igång efter en natt med minimal sömn också. Alla sena kvällar och farande hit och dit har gjort att Ijas sömn kommit i lite obalans skulle man kunna säga. En gång i timmen har jag varit inne i hans rum i natt.
I går natt när han vaknade tog jag in honom till mig, men då låg jag vaken i fyra timmar med en unge farandes värre än en elvisp, så det blev ingen sömn då heller.
Tack och lov slutar Daniel tidigt idag, så jag tror minsann det får bli en lur med det lilla barnet sen.
Om jag inte dött tjafsandetrotsigabarn-döden innan dess vill säga!

Ser rar ut, men skenet bedrar



- Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar