script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 28 december 2013

Den kom och den försvann!

Igår fick julen lämna vårt hem för den här gången.
Efter alldeles för få timmars sömn efter en jobbnatt var jag på uruselt humör, så det fick julsakerna lida för.
Skönt att få bort granen med alla tillhörande barr.
Någon som dock inte höll med mig var Milo. Han och Ija hade sovit hos mormor, och när han fick se att både gran och julstjärnor var borta bröt han ihop! Han skulle minsann inte ha någon annan lampa i sitt fönster än en julstjärna. Ja jösses...

Melvin tar sitt jullov på fullaste allvar. Han varvar lek med slappande och bokläsning.



Dom två små har också jullov, och när vi båda jobbar samtidigt är dom hos mormor och moster.
Idag var det tänkt att Daniel och jag skulle ha en ledig dag tillsammans för första gången sedan den 23:e november, men det får bli en annan gång...
Vi nöter inte ihjäl varann i alla fall!!!

Jag tänker mig en tur på stan sen. Får väl se om tanken blir verklighet.

-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar