script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 25 december 2013

Dom bara rinner av mig!

Det har jobbats och ätits och fixats hemmabio och lagts ungar och dött i soffan.
Mer än så har jag inte hunnit.
Daniel o Melvin är på Hobbit, och här hemma har vi sett Dumma mej 2



När filmen var slut gick Toy Story på tv, så även att ögonen gick i kors på Milo var det inte lätt att få honom i säng.
Ija var också helt slut och fick ett litet nervsammanbrott när jag ställde in lobban. Han älskar den numera och drar omkring på den överallt (bra att dammsugare är så små o smidiga ju?!).

Igår var Facebook och instagram fulla med bilder på tomtar och julmat. Idag på svett och muskler.
Jag känner hur kilona rinner av mig bara genom att titta på alla spännisbilder som läggs upp.
Nae okej då, det var kanske önsketänk att det försvinner några kilon av sig självt. Jag kanske borde svettas lite och ta några spännisbilder själv?
Tåls att fundera på. I soffan!

Juldag och den stora hemvändardagen. Jösses vilka roliga juldagskvällar man haft. Lite sugen på't är jag faktiskt.
Menatteeee det är lite sent påtänkt nu så det är bara o glömma.
Kommer ju en juldag nästa år också!

-Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar