script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 4 december 2013

Det tåls att tänka på!

Ja om jag ska ha kvar bloggen eller inte. Hatar att läsa bloggar där det uppdateras dåligt och inläggen är av idagharjagätitsovitochbajsat-karaktär. Precis så som min blogg är just nu...
Att jobba heltid och ta hand om tre barn och hem gör liksom att all tid försvinner till just det. Samtidigt så älskar jag bloggen, och tycker det är fantastiskt roligt att kunna gå tillbaka flera år och minnas.
Har också fått höra att en del saknar mina inlägg, och det sporrar ju såklart till en fortsättning. Får ta mig en rejäl funderare helt enkelt...

Sen sist då? Det har jobbats och personalfestats (bra ord?) med Afterski som tema



Eftersom jag satt med i festkommit'en har det varit mycket planerande och smusslande. Jag trodde verkligen jag hade stenkoll på allt, men oj så lurad jag blev!
Blev nämligen firad tillsammans med dom andra jubilarerna (eftersom jag fyllt 30 även om jag inte vill tänka på det!!!) och det hade jag inte räknat med!

Ullared har fått sig ett besök också och dom flesta klapparna är klara. Skönt!
Melvin har skrivit den bästa önskelistan någonsin




Sökt jobb har jag också gjort så en tumme kanske kan avvaras?

Har två jobbnätter och jobbhelg framför mig, så ja, ni vet var jag finns!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar