script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 10 juni 2011

Fäääst!

Jag ska på en liten tillställning i kväll. Det kommer innebära alkohol. 
Den största mängd alkohol jag druckit på 1 1/2 år är ett halvt glas vin då och då. I kväll skulle jag tro att det blir lite mer än ett halvt. Jag tippar på typ 2 glas,det är nog precis vad min lilla orutinerade kropp klarar av just nu.
Magen är dessutom redan i uppror...korvarna ska nämligen sova hos mormor.
Det blir barnvaktspremiär för Milos del och jag kommer tjuta. När dom åker, när jag i natt(?) kommer hem och inte ser den sötaste lilla blöj-stjärten som står rakt upp i vädret, och i morgon när vi hämtar dom.
Wäääääää!!!
Jag är dock helt övertygad om att det kommer gå alldeles utmärkt. För dom. För mig blir det ett rent helvete!
Men lite lugn blir jag när jag tänker på att den stora kommer vakta över den lilla. Han är ju liksom den bästa brorsan ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar