script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 2 juni 2011

Onda booobisar!

Som ni vet har jag slutat amma. Vad händer då när boobsen är vana vid att bli tömda x antal ggr/dag och sen helt plötsligt inte blir det? Jo, det blir givetvis knölar. Det gör något helt fruktansvärt ont också kan jag meddela er som inte redan visste det!

Jag hade tänkt sitta ute i solen idag och försöka få lite färg i mitt så bleka face. Solen är framme men även molnen. Får väl åka till Vimmerby. Där skiner alltid solen har jag hört...

I dag, den 2/6 201, har äntligen en tand tittat fram i Milos mun. Fler är på gång och jag hoppas han slipper ha ont något mer nu. För övrigt är han livsfarlig. Han tror han kan stå själv utan att hålla sig i nämligen



När han står utan att hålla sig i vevar han med armarna och hoppar samtidigt.
Riktigt bra att öva balansen så ju?!
Det blir extra lätt att ta kort då också.


Tänk att det är juni nu. Sommar på riktigt kan man säga. Poff säger det och så är vi snart på Gotland i en väldigt liten stuga med väldigt många människor, varav minst en mini-människa säkerligen lär tullta omkring.
I can´t wait!

2 kommentarer:

  1. Vad underbart söt han är :) Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  2. Aaa visst är han.
    Fin fint med mig, förutom onda pattar då ;)

    SvaraRadera