script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 27 juni 2011

Hej o hå...

Dagarna bara går och jag hinner inte riktigt med. Det har varit väldigt mycket på kort tid och på lördag är det dags för Milos namngivningsfest (bättre sent än aldrig va?) och det kräver ju lite planering. Maten ska passa alla vegetarianer, glutenallergiker och laktosintoleranta! Jag blir svett bara av att tänka på't! Jag hoppas verkligen att vädret är på vår sida, för att sitta inne är givetvis inte lika roligt (eller rymligt) som att vara ute. Nämen jag ville väl egentligen bara ge er en liten lägesrapport och tala om att jag lever. Att ni lever ser jag ju på statistiken.

Skickat från min iphone 4

1 kommentar:

  1. ha ha ha Ja dessa allergiker alltså!; )
    Tänk vad allt vore så mycket enklare om folk inte vore lika simpla som vi osv.
    Äter allt o lite till!
    TACK för kommentaren!Mallig jag blev! ; )
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera