script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 9 juni 2011

Helt söt!

Anonym vill ha ett långt inlägg med massa bilder.
Det kommer!
Först måste jag bara ha något att skriva ett långt inlägg om, och så måste jag ta lite kort. Alltså jag har ju egentligen ganska mycket att skriva om, och faktiskt väldigt många kort.
Varför gör jag inte ett långt inlägg då?
I have no idea!

Eller jo. Jag skyller på vädret. Sitta här och knappra istället för att vara ute? No no no.
Nu då, när Milo sover? Jamen då är det ju tusen andra saker som ska göras, typ städ, plock och sådana livsviktiga saker som jag ligger efter med, självklart pga vädret.
Dessutom är det just nu sjukt mycket telefonsamtal, möten och papper det ska fixas med. Tex ska mitt betyg från högstadiet letas fram.
Ni vet hur gammal jag är va? Då kan ni ju själva räkna ut hur länge sedan det är jag slutade åk 9 och hade dom papprena i min hand...
Jag vill nämligen börja läsa till hösten, och skapligt dum som jag är trodde jag ju bara att det var att fylla i en ansökan och skicka in. Haha vilket skämt! Varför ska det vara enkelt och smidigt när kommunerna och skolorna kan göra det helt förjävla krångligt? Säkert bara för att jävlas också.
Att jag dessutom tänkt läsa på distans gör det hela ännu krångligare.
Men jag är inte förvånad...

Nu har jag lyckats ordbajsa ur mig ett helt onödigt inlägg.
Varför skrev jag inte istället ett långt med massa bilder, bara för din skull anonym?
Jag vet inte.
Men jag är inte förvånad över det heller.
Jag är en dålig människa helt enkelt!

Och just det, jag ganska mycket ångest inför i morgon också. Så mycket så jag inte ens vill tänka på det.
Fast samtidigt ska det bli sjukt kul.
Hello det dåliga samvetet man fick på köpet när barnen föddes!



2 kommentarer:

  1. Malinpalin? Ska du läsa till bmorska...? :-D

    SvaraRadera
  2. Nae tyvärr inte. En kurs i Barn och ungdomssjukvård ska det förhoppningsvis bli :)

    SvaraRadera