script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 25 juli 2011

Experten

Den lilla korven är lite av en expert på att knäppa upp sin blöja. Eftersom han är extremt varm av sig också så är det det bara en blöja han kryper omkring i inne. Även nattetid är det bara blöja som gäller. I går när jag vi skulle gå och sova så ser jag detta när jag tittar ner i Milos säng. Han har inte bara knäppt upp blöjan, nejdå, han har även lyckats få av sig den helt OCH passat på och kissa ett par ggr. Varken han eller vi tyckte det var speciellt roligt att slita upp en väldigt skönt sovande unge och börja tvätta både honom och sängen. Kalsonger på gäller hädanefter!
Förresten så han han tagit både tre och fyra fina steg ett par gånger om dagen. Stanna tiden tack!

4 kommentarer:

  1. Up & Go is the shit!! Emil e likadan ;)
    hoppas du ser detta nu, men jag såg att jag börjar jobba imorgon vid 14.30, passar det er nån annan dag att para ihop pojkarna ;)?

    SvaraRadera
  2. Milo blev jätte röd av dom up&go som vi provat tyvärr. Kalsonger funkar fint just nu ;) Melvin åker till sin pappa på onsdag em, det är om dom kan leka innan det på onsdag? Är dom hos er varannan helg annars eller?

    SvaraRadera
  3. Jaha, inkallad på jobbet imorgon fm...

    SvaraRadera
  4. Typiskt. Men vi får försöka passa in det en annan dag. Nu tar jag barnen och åker till stugan ett par dagar:)

    SvaraRadera