script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 3 juli 2011

Helt braigt!

Milos fest igår kunde inte ha blivit bättre. Trots att vädergudarna bestämde sig för ett rejält regn och åskväder över Boda torpets Lyckan under förmiddagen, var det uppehåll och lite sol lagom till vi skulle sätta oss och äta. Varmt var det, jävligt varmt. Både stora och små tog sig ett svalkande dopp, och när det var dags för Milo att öppna fin fina presenter var alla parkerade på gräsmattan under träden för att få åtminstone en gnutta svalka. Bilder är givetvis tagna och publiceras i morgon, ja om blogger vill såklart... Jag är gammal och trött numera som ni vet, så jag har parkerat min slitna gamla kropp i sängen och ska dregla kudde. Någon skönhetssömn lär det dock tyvärr inte bli (oj vad det skulle behövas!!). Varmt som i helvetet+flugor+ en täppt Milo=vakna sexmiljarder gånger för att sparka av mig lakanet, ta på mig lakanet, svära och slå efter vidrig fluga och trösta Milo som är förbannad över att inte kunna andas genom näsan och därför sova med öppen mun och bli helt torr i halsen med retlig hosta som följd vilket han såklart blir ännu mer förbannad över.
Nämen sov gott då för fan!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar