script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 29 juli 2011

Wa wa wa

Mygg. Vad ska dom va bra för? Kliande myggbett kan va bland det störigaste som finns. Speciellt om dom sitter på fötterna. Fötter, som i vanliga fall är den i särklass mest vidriga kroppsdelen, blir ju inte mindre fräsch med ett svullet myggbett på.
Här på landet finns det gott om mygg. Och ormar. Iof har jag ännu inte sett någon, men jag vet att dom ligger där o lurar. Jag vet inte varför jag plötsligt fått denna skräck för asen. Jag tror det är åldern. Jag kanske har en ett par år för tidig 30 (gammal) års kris. Kris och kris ät väl och ta i kanske, men jag känner mig gammal på något vis. FAST, en helt främmande, mycket mycket trevlig man trodde jag var 19-20 år! Och ja, han var helt nykter och typ upptagen.
På tal om landet så blir man ju helt galet hungrig här. Konstant skulle jag vilja påstå. Sjön suger heter det ju, och eftersom jag ser sjön hela tiden är det kanske därför? Eller så beror det på något helt annat...
Vad jag ville ha sagt med detta inlägg var väl egentligen bara att jag är redo för hösten om den nu tänkt komma nu. Jag menar, på hösten finns ju i alla fall inga mygg!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar