script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 18 juli 2011

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nuuuuuu!

Den, och den om möjligt ännu värre "Vill du ligga med mig då?" sitter och gnager i min hjärna som en jävla bäver. Det går inte lyssna på radion längre eftersom dom två låtarna är dom enda som spelas. Typ.
Varför är det alltid dom sämsta låtarna som tränger sig in allra djupast?

Folk frågar om jag slutat blogga, och nej det har jag ju uppenbarligen inte gjort och kommer inte göra det heller.
Väldigt gulligt av er som saknar mig måste jag säga.
Dock är det något som har hänt. Tiden har på något vis krympt. Jag vaknar och sen är det dags att sova. 
Att sätta sig vid datorn på dagarna är en ren omöjlighet. Den lilla terroristen får en otäck blick i ögonen och misshandlar brutalt datorn varje gång han får chansen. Dessutom skrattar han under tiden...
Alltså är tiden för bloggning på kvällen och ja, då är det annat som ska göras eller så sover jag.

Visfestivalen har pågått i helgen som varit. Jag, ett gäng flickor och en stackars kille satt heeeela kvällen på en av uteserveringarna i lördags och bara tittade på allt folk. Väldigt underhållande måste jag säga. En kvinna tex var så full så hon hade grava problem att hålla ögonen öppna. Henne hade vi jävligt roligt åt. En väldigt överförfriskad man tyckte att det var skönt att sitta på en pelare och sova.Väldigt många gånger var han nära på att ramla framlänges. En rejäl faceplant hade jag sett fram emot. Humor.
Sen har vi ju givetvis alla ungdomar. Dom är det alltid lika roligt att titta på. Eller?!
En lyckad kväll som jag hann bli både väldigt glad och väldigt förbannad på.

Det här med semester som alla tjatar om just nu är inget som mitt bihang håller på med. Jag och korvarna får roa oss själva på dagarna, och kommer dom resterande fem veckornas väder se ut som det gjort idag, tycker jag väldigt synd om Melvin. Han har tjatat om sommarlov sen i mars.
Han har förövrigt semester nu från både sin mamma och pappa. Han är på landet med sin kusin och har det fin fint. 

Nedräkningen inför Gotland har startat på riktigt nu. Mindre än en månad kvar. Mina förhoppningar på den där ön är gigantiska kan jag meddela. 


Nu har jag tjatat ett tillräckligt stort hål i huvet på er för den här gången.




3 kommentarer:

  1. Yes Malin, du vet precis vad jag känner för.äckellåtarna :O Huuuu! Hoppas du hade kul ute ändå, du är ju rena ungdomen gentemot mig, jag vägrade vis helt :-)

    SvaraRadera
  2. Jag måste vara den enda människan i hela Sverige som INTE hört dessa låtar!! Kan bero på att jag lyssnar på Rock Klassiker på radion ;) (96.5 eller nått)

    Vi har ju faktiskt två pojkar, 5.5 o 8 år som kommer hit varannan helg, och nu kommer de hela nästa vecka. Turtles och beyblade är populärt här.. Det kanske skulle passa att para ihop dom nån dag? Pojkarna bor i gamleby egentligen så det skulle ju vara jättekul om dom hitta lite kompisar runt om :)

    SvaraRadera
  3. Åsa: Jag börjar bli gammal. På riktigt:)
    Anna: jag lovar att du inte har missat något.
    Det låter väl som en utmärkt ide. Nära och bra också :)

    SvaraRadera