script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 27 oktober 2011

Jag skulle kunna spy på't!

Bland det tråkigaste jag vet är att betala räkningar. Verkligen! Trycka på massa knappar o se pengarna försvinna. Blä! Speciellt typ fackavgift, tv-licens och sådana där skit saker.

Hur går det med namnen då? Ett har kommit in hittills. Tack för det anonym.
Går det inte kommentera med annat än anonym? Har hört flera som haft problem med det.

Nämen jag ville väl egentligen inget. Fördriva tiden medan liten sover sin fm lur. Jag önskar jag kunde säga att jag inte har ngt annat för mig, men så är det ju självklart inte. I tvättkorgen ser det ut som någon sprängt en bomb. Det väller liksom över...
Hej tråkiga vardags inlägg!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar