script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 26 oktober 2011

Namnproblematik! Hjälp!



Vi har som vanligt på onsdagar varit på date. Lovely! Det här med bäbisnamn kom på tal, och vi har fortfarande inget pojknamn på g. Inte ens något att gå o känna lite på.
Eftersom ni hjälpt mig med saker o ting förut, tänkte jag att ni skulle få göra det igen.
Överös mig med massa kommentarer med era bästa pojknamn nu. Jag säger inte att det blir något av dom, men vi kanske kan få några tips. Inga namn kan vara värre än dom Daniel kom med igår. Trust me!

Så kom igen nu! Jag litar på er. Och återigen, Nej, det behöver inte börja på M!






Skickat från min iphone 4

5 kommentarer:

  1. Neo, är ett fint namn.

    SvaraRadera
  2. Max,Axel,Noel,Sigge,Vilgot,Viggo,Vicktor,

    SvaraRadera
  3. Nu måste du ju tala om vilka det var D kom med! haha

    Hm... Vide?

    /Julia

    SvaraRadera
  4. Tack för alla förslag anonym :)
    Julia: om jag säger att Ralf var ett av dom kan du ju tänka dig resten...

    SvaraRadera