script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 5 oktober 2011

Vänta o vänta!

Det här med väntan är inte min grej. Att vänta på en bäbis i nio månader är helt ok, den måste ju liksom bli färdig o så. Men att vänta på långdragna besked är jag svin dålig på. Jag vill veta direkt! Punkt.

Ungarna mår bättre, det är bara den där hostan som aldrig ger med sig. Hostan som också flyttat in i min kropp och håller mig vaken ett par timmar varje natt. Typiskt eftersom Milo nu sover som vanligt igen. Lagom när min hosta försvinner börjar väl bäbis leva rövare i magen om nätterna och håller mig vaken istället. Alltid är det något typ. Jag ser fram emot pensionen lite faktiskt. Dom är ju så morgonpigga har jag hört.

Idag tar vi vår hosta och beger oss iväg för en dejt (nej vi smittar inte) Morsor o ungar huller om buller. Yes!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar