script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 15 juli 2012

Ett jävla liv!

Medan syster och jag hade det lugnt och skönt hemma i soffan med Juli, drog Sebban och Daniel iväg på monstertruck show med mina andra två kottar. I pausen var det en traktor som sladda banan. Självklart blev Milo helt galen när han fick syn på den. Tydligen så pass att han stack ut på banan och sprang efter den med Daniel i hasorna. Den synen...

När dom kom hem åkte syster och jag till maxi. Utan barn?! Skapligt konstigt!
Tacos (såklart) och det var väl ungefär här det började gå utför.
Syster som drack rusdryck igår var lite extra törstig idag och drack x antal glas med coca cola.
Man kan säga att sockerkicken slog till.
Självklart fick hon med sig Milo i stimmet och sen var det kört. Det hoppades från sängar, kastades med saker och ljudnivån var aningens hög.
Ni mammavänner som vet hur det brukar låta när vi ses med alla barn, det är inget mot hur det lät här förut.
Melvin hade en kompis hemma och jag vill inte ens veta vad han tänkte om oss...
När vi alla (utom en) höll på att kräkas tog vi vårt förnuft till fånga och stoppade den vilda ungen i säng. Och vet ni? Han somnade där. Utan gråt. Utan gnäll, och inte en endaste gång klev han ur sängen! Duktig! (Det lär jag få äta upp i morgon när han ska sova middag, men han var iaf helt fantastiskt duktig ikväll)
Sådeså!

Två av tre sover och jag ska försöka få trean att mysa med sin mamma. Inte helt lätt alla gånger nu för tiden...

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar