script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 4 juli 2012

Ett såntdär städryck...

Kom över mig ikväll. Jag skickade iväg kille och barn så jag fick damma, damsuga och torka golven ifred innan han skulle iväg igen. Jag hann inte riktigt färdigt, så dom sista golven gjordes när Milo lagt sig. Juli hade svinkul på egen hand så jag tänkte att köksluckorna kunde få sig en omgång. Och alla dörrfoder som i höjd med Milos händer var mer grå än vita. Och badrumsskåpet.
Mitt i allt tröttnade dock Juli, och eftersom jag börjar med allt samtidigt, alltså inte avslutar på ett ställe innan jag börjar på nästa, så såg det ett tag ut som att vi skulle flytta. Men när bäbisbarnet somnat kunde jag slutföra det jag påbörjat. Hade inte fönsterputs-medlet varit slut hade mina fönster fått sig en välbehövlig rengöring också. Dock så är jag precis svindålig på att putsa fönster, så Daniel hade fått göra om det...
Ett tag tänkte jag rensa lådorna i byrån i hallen, men eftersom det mesta där i är Daniels skit hade jag väl kastat något helt otroligt viktigt som legat där i flera månader utan att bli använt men som absolut ska sparas, eftersom det om ytterligare några månader k a n s k e kommer användas!

Ni förstår kanske att jag är ensam och försöker få tiden att gå?!

Jäjä. Resultatet blev ju iaf ett rent hem och ett förjävla tråkigt inlägg som kanske resulterade i att någon av er somnade?
Varsågod i så fall. Jag bjuder på det!

Malin

1 kommentar:

  1. Jag får aldrig sådana där städryck.. Hmm.. Skulle kunna ta ett om du får nått över nångång. Pöss

    SvaraRadera