script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 31 juli 2012

Me and My Family!

Av min blick och min att döma, så har nog Daniel sagt något drygt.
Precis som vanligt!
Melvin sitter nog och funderar på hur snabbt han egentligen kan få upp paketet, och ser sådär lurig ut som bara han kan.
Precis som vanligt!
Milo har ingen aning om hur han ska få bort dom där snörena. Och givetvis är tröjan av, och är man i stugan måste man såklart ha blåbär i hela ansiktet.
Precis som vanligt!
Julian bara sitter där, helt nöjd och glad.
Precis som vanligt!
Och jag då?
Jo jag sitter där och förundras över hur just jag kunde få dom mest underbara ungarna och killen som finns, och som både driver mig till totalt vansinne och ger mig sådan ovillkorlig kärlek på samma gång.

M i n familj! M i t t allt!



Malin

1 kommentar: