script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 7 juli 2012

Skit i solen!

Det är ju hot as hell ute ändå. Utan sol. Med kidsen i vagnen tog vi en liten sväng nere vid vattnet. Inte mycket svalare där.
När vi kom hem kunde man tro att jag tagit mig ett dopp. Eller förresten, nu kanske jag överdrev, men det kändes nästan så.
Milo struntar i om det är varmt eller inte. Han springer omkring som en tok i alla fall. Svetten rinner och astman piper. Men springer, det gör han mitt lilla damp.







Min kille lekte Ernst och grillade kött barfota. Kött och en helt lovley variant på varm potatissallad trycktes in i huvudet, och här sitter vi nu med matkoma. Ungarna ligger i sina sängar och ska sova, men just nu sjungs det "lille katt" inifrån Milo, och från Juli hörs det glädjetjut.
Daniels matkoma gick visst precis över, för nu ska han cykla till affären och köpa Ben&Jerry. Till mig! Happy Happy.
Helt bra lördag!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar