script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 1 april 2012

36,36 km

Har det blivit den här veckan, fast fördelat på fyra dagar. I veckan hoppas jag kunna gå alla dagar och alltså samla många fler kilometer.
Ja jag vet att jag är svintjatig, men det sporrar mig själv OCH andra. Det är svinbra att skriva att jag ska ge mig ut, för då har jag liksom "lovat" mig själv det, och jag har fått lära mig att man håller det man lovar. Ja!

Nu ska jag nog titta lite på min kille!


Malin

2 kommentarer:

  1. Så himla duktig du är. Jag önskar jag hade samma självdiciplin som dig. Det är helt sant, du sporrar andra. Mig tex, vi känner inte ens varandra, men du får mig att också vilja komma igång när du skriver. Jag har inte ens några barn, så jag är grymt impad av att du hittar tiden.
    Fortsätt kämpa. Jag och säkert många andra hejar på dig :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket! Klart du ska komma igång. Ge dig fan på det bara och godta inga ursäkter för att slippa. Tänk på hur skönt det känns sen efteråt. Det är alltid värst att ge sig iväg ;)
    Tiden hittar jag när dom stora är lämnade hos dagmamman på morgonen eller sover på kvällen. Bebis har jag med mig i vagnen ;)
    Kör nu Sara. Jag hejjar på dig!

    SvaraRadera