script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 20 april 2012

Massage...

Det är precis vad det lilla Minibarnet har fått ikväll. Han gillar't faktiskt. Ja vem gör inte det?! Förresten var det så länge sen jag fick massage så jag har liksom glömt bort lite hur det känns. Hmpf!
Milo har fått dom snyggaste små puma skorna jag någonsin sett. Han är duktigt stolt över dom också och har haft på sig dom här inne ikväll. Även ett par gummistövlar har införskaffats men dom var inte lika spännande.
Sen har vi tillsammans med resten av Västerviks befolkning varit och storhandlat. Finns det något tråkigare? Jävligt dyrt är det också!
Intressant dag? Nae! Men jävligt soft.


Malin

1 kommentar:

  1. Va skönt med massage! Vi får boka in en spa dag längre fram när småbebisarna blivit lite större!
    Tänk vad olika man kan vara när det kommer till handling =) jag älskar att gå o handla mat!! Dyrt blir det oftast, men för mig är det oftast avkoplande!
    Älskar att packa frys o kyl fulla!! =)
    Ha en fortsatt trevlig fredagkväll gumman!
    Puss

    SvaraRadera