script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 10 april 2012

Fan ta påsken!

Jag har varit duktig och gjort mig av med mitt extrema sockersug som varje kväll brukade sätta sig som en jävla blodigel på hjärnan och vägra lämna den.
Jag HADE varit duktig rättare sagt. För sen kom den där påsken! Såklart mina barn fick påskägg från höger och vänster fyllda med maaaassa godis. Eller Milo fick russin och leksaker i sina så han fick behålla dom själv, men Melvins ägg...
Självklart var det godis helt i min smak, och inte alls sådana där äckliga sockriga ägg i artonmiljarder olika färger. Åhnej!
Här snackar vi -'Hej Malin vi är godiset som ska ge dig en godisorgasm (jo men det kan man väl få?!) och få dig beroende igen!'
Om det lyckades? Så in i helvete lyckades dom sluga små asen ( ja jag pratar fortfarande om godiset. Alltså inte dom som försåg Melvin med det goda godset). Nu är jag där i skåpet igen och river efter godis titt som tätt. Jag tänker lite att det är lika bra att äta upp skiten nu så det tar slut. Sen börjar kampen igen. När jag lyckats komma ifrån suget är det väl midsommar eller något, och då ska det säkert ätas massa godis igen!


Malin

1 kommentar:

  1. Know the feeling!!
    Jag hade tänkt komma igång ordentligt nu när rutinerna kommer igen... Eller så kan man ju dra på sig ett ryggskott och bli sängliggande..! Fan lixom!!
    Vi får ta några pw sen!!

    SvaraRadera