script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 5 juni 2012

Det nya!

Såhär såg det ut i förmiddags när Juli tog sig en lur




Såhär ser det ut precis just nu



Han som alltid velat ligga på sidan med snutte framför näsan, lägger sig nu själv på rygg med snutte över ansiktet. Det där har han iaf inte fått från mig. Att ha något över näsan ger mig andningsbesvär de luxe!
Han har legat vaken i sin säng i en halvtimme nu och gnott och lyft och bitit och snuffsat och tuttat på den där snutten. Det tar tydligen tid att få den att ligga sådär perfekt över ansiktet...

(Och ja, givetvis har jag tagit bort snutten från ansiktet på honom nu, för har jag svårt att andas har ju han det?! Precis som att om jag fryser gör mina barn det också. Eller om jag är varm är dom också det... Ja ni mammor därute förstår precis vad jag pratar om)

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar