script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 15 juni 2012

Supa vs fotboll.

Eller kanske en kombo?
Studenterna kör nog en kombo skulle jag tro. Dom som inte däckar innan dess vill säga.
Här blir det (såklart) fotboll.

Efter vår lilla badtripp på förmiddagen fick det bli lunch på donken. Milos första hamburgare och pommes. Och självklart var det mjölk i muggen!
Mjölken var väl det enda som var gott. Några pommes kanske slank ner, men hamburgaren ratades.
Sen åkte vi sju mil åt fel håll. Pappan skulle köpa grejer till sin nya leksak, i Orrefors. 2/3 av barnaskaran sov och allt var frid och fröjd. Sen skulle vi ju hem också. Plötsligt hade vi ca 14 mil hem, och 2 mil från Oskarshamn tröttnade Milo på't. Duktigt också! Han skrek lite kan man säga. Trots tre bananer, äpple och en glass var han såklart hungrig, eftersom hans lunch blev mjölk. Hunger och en svintråkig bilresa är ju inte det optimala precis. Men Melvin somnade mitt i allt skrik och den andra ungen var hur nöjd som helst




Väl hemma efter världens längsta biltur (där jag funderade på att slänga mig ut i farten i ett svagt ögonblick) och med mat i magen var han den vanliga Milo igen.
Bad på förmiddagen och massa lek ute ikväll. Jag tror mina kiddon kommer sova skönt i natt.
Ja, mamman också!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar