script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 7 juni 2012

Smart? Skulle inte tro det!

Strax innan 18 tog pappan med sig sina små kiddon på promenad. Det minsta barnet somnade som vanligt innan vagnen ens kommit i rullning.
Klockan är nu 22.38 och han sover fortfarande. Han har vaknat en gång och ätit, dvs varit vaken ca 4 min (ja han är en hetsätare precis som dom andra två också var) sen klockan 18! Förstår ni vad det innebär? Vaken flera timmar inatt? Skulle tro det!
Flera gånger har jag tänkt att jag ska väcka honom, men sedan tänkt igen att han vaknar ju ändå snart så det är ju bättre att han får vakna själv. Så gjorde han visst inte det... Slut opp och tänk för fan! Väck ungen!! Jäjä smällen lär ju som sagt komma i natt, när jag sover som skönast.




Bäst att gå och sova nu så jag hinner få ihop ett par timmars sömn i alla fal.

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar